BrandBee ANEGY Online Marketing AB
Org.nr: 559469-7657Nyckeltal | 2024-12 |
---|---|
Omsättning (kSEK) | 7 092 |
Resultat efter finansnetto (kSEK) | -17 887 |
Antal anställda | 4 |
Omsättning/anställd (kSEK) | 1773.0 |
Löner till Styrelse och VD (kSEK) | |
Löner till övriga (kSEK) | |
Vinstmarginal % | -252.0 |
Kassalikviditet % | 40.8 |
Soliditet % | -6.1 |
Resultaträkning | 2024-12 |
---|---|
Intäkter | |
Total omsättning (kSEK) | 7 092 |
Kostnader | |
Summa rörelsekostnader (kSEK) | -24 962 |
Avskrivningar (kSEK) | -15 711 |
Rörelseresultat efter avskrivningar (kSEK) | -17 869 |
| |
Resultat efter finansnetto (kSEK) | -17 887 |
Resultat före skatt (kSEK) | -17 887 |
Skatt (kSEK) | 0 |
Årets resultat (kSEK) | -17 887 |
Balansräkning | 2024-12 |
---|---|
Tillgångar | |
Summa anläggningstillgångar (kSEK) | 2 000 |
Summa varulager (kSEK) | 0 |
Summa omsättningstillgångar (kSEK) | 1 530 |
Summa tillgångar (kSEK) | 3 530 |
Eget kapital och skulder | |
Aktiekapital (kSEK) | 25 |
Årets resultat (kSEK) | -17 887 |
Summa eget kapital (kSEK) | -217 |
Summa obeskattade reserver (kSEK) | 0 |
Summa långfristiga skulder (kSEK) | 0 |
Summa kortfristiga skulder (kSEK) | 3 747 |
Summa eget kapital och skulder (kSEK) | 3 530 |
VD/Högst Ansvarig
Verksamhetsbeskrivning
Bolaget säkerställer maximal effekt för stora och medelstora företags digitala marknadsföring och försäljning. Mer specifikt sker efter strategisk analys kraftfull och systematisk optimering av företags digitala satsningari syfte att maximera avkastningen på investerat kapital. Vare sig målet gäller ökad effekt på branding eller business, om medlet för att realisera målet handlar om köpt, förtjänad eller ägd media, så genereras maximerad effekt genom optimering i samtliga digitala kanaler. Med basen i ledande kunskap inom digital marknadsföring och försäljning i kombination med en intensiv passion för överlägsna resultat, maximeras ROI i mer handfasta genomlysningar av allt från sociala medier, display, SEO, SEM, FB-ads och DSP eller programmatic offsite: sajtoptimering, AB- eller MV-testing och konverteringsoptimering onsite: eller för e-postmarknadsföring, appar och omnichannel för mer digital CRM, samt därmed förenlig verksamhet.
Huvudbransch SNI
7022 - Konsultverksamhet avseende företags organisation