Reality Park AB
Org.nr: 559306-3992Nyckeltal | 2023-12 | 2022-12 | 2021-12 |
---|---|---|---|
Omsättning (kSEK) | 296 | 169 | 361 |
Resultat efter finansnetto (kSEK) | -143 | -387 | -146 |
Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
Omsättning/anställd (kSEK) | 296.0 | 169.0 | 433.2 |
Löner till Styrelse och VD (kSEK) | |||
Löner till övriga (kSEK) | |||
Vinstmarginal % | -48.0 | -228.4 | -40.4 |
Kassalikviditet % | 246.7 | 64.0 | 99.2 |
Soliditet % | 83.5 | 78.4 | 10.0 |
Resultaträkning | 2023-12 | 2022-12 | 2021-12 |
---|---|---|---|
Intäkter | |||
Total omsättning (kSEK) | 296 | 169 | 361 |
Kostnader | |||
Summa rörelsekostnader (kSEK) | -438 | -555 | -506 |
Avskrivningar (kSEK) | -32 | -30 | -11 |
Rörelseresultat efter avskrivningar (kSEK) | -142 | -386 | -146 |
| |||
Resultat efter finansnetto (kSEK) | -143 | -387 | -146 |
Resultat före skatt (kSEK) | 57 | 167 | -1 |
Skatt (kSEK) | 12 | 34 | 0 |
Årets resultat (kSEK) | 45 | 133 | -1 |
Balansräkning | 2023-12 | 2022-12 | 2021-12 |
---|---|---|---|
Tillgångar | |||
Summa anläggningstillgångar (kSEK) | 161 | 200 | 109 |
Summa varulager (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
Summa omsättningstillgångar (kSEK) | 111 | 32 | 382 |
Summa tillgångar (kSEK) | 272 | 232 | 491 |
Eget kapital och skulder | |||
Aktiekapital (kSEK) | 50 | 50 | 50 |
Årets resultat (kSEK) | 45 | 133 | -1 |
Summa eget kapital (kSEK) | 227 | 182 | 49 |
Summa obeskattade reserver (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
Summa långfristiga skulder (kSEK) | 0 | 0 | 57 |
Summa kortfristiga skulder (kSEK) | 45 | 50 | 385 |
Summa eget kapital och skulder (kSEK) | 272 | 232 | 491 |
VD/Högst Ansvarig
Verksamhetsbeskrivning
Bolaget skall bedriva utveckling, träning, evenemang och relaterade tjänster inom e-sportverksamhet till idrottsmän, kvinnor och ungdomar. Det kommer bedrivas genom egna samt inhyrda park-centers via medlemskap, uthyrning och försäljning av produkter och tjänster främst inom virtuell(VR) och förstärkt verklighet (AR). Bolaget skall även bedriva uthyrning genom framtagning och utveckling av tillämpningsområden inom VR och AR till näringslivet och kommunala instanser. Bolaget kommer även bedriva e-sport och motorikaktiviteter med inriktning mot VR och AR för barn, kaféverksamhet och därmed förenlig verksamhet.
Huvudbransch SNI
6202 - Datakonsultverksamhet
Övriga branscher SNI
5821 - Utgivning av dataspel |
5829 - Utgivning av annan programvara |
7739 - Uthyrning och leasing av övrig utrustning och övriga maskiner och materiella tillgångar |
9321 - Nöjes- och temaparksverksamhet |