Bomspeed AB
Org.nr: 559106-7730| Nyckeltal | 2024-12 | 2023-12 | 2022-12 |
|---|---|---|---|
| Omsättning (kSEK) | 3 612 | 5 493 | 10 870 |
| Resultat efter finansnetto (kSEK) | 38 | 279 | 956 |
| Antal anställda | 0 | 1 | 1 |
| Omsättning/anställd (kSEK) | 0.0 | 5493.0 | 10870.0 |
| Löner till Styrelse och VD (kSEK) | |||
| Löner till övriga (kSEK) | |||
| Vinstmarginal % | 1.1 | 5.1 | 9.7 |
| Kassalikviditet % | 2467.2 | 1339.7 | 445.4 |
| Soliditet % | 91.9 | 89.0 | 77.1 |
| Resultaträkning | 2024-12 | 2023-12 | 2022-12 |
|---|---|---|---|
| Intäkter | |||
| Total omsättning (kSEK) | 3 612 | 5 493 | 10 870 |
| Kostnader | |||
| Summa rörelsekostnader (kSEK) | -3 507 | -5 213 | -9 812 |
| Avskrivningar (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
| Rörelseresultat efter avskrivningar (kSEK) | 105 | 280 | 1 058 |
| | |||
| Resultat efter finansnetto (kSEK) | 38 | 279 | 956 |
| Resultat före skatt (kSEK) | 117 | 198 | 956 |
| Skatt (kSEK) | 50 | 56 | 232 |
| Årets resultat (kSEK) | 67 | 142 | 724 |
| Balansräkning | 2024-12 | 2023-12 | 2022-12 |
|---|---|---|---|
| Tillgångar | |||
| Summa anläggningstillgångar (kSEK) | 235 | 300 | 300 |
| Summa varulager (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
| Summa omsättningstillgångar (kSEK) | 1 431 | 1 755 | 2 049 |
| Summa tillgångar (kSEK) | 1 665 | 2 055 | 2 349 |
| Eget kapital och skulder | |||
| Aktiekapital (kSEK) | 55 | 55 | 55 |
| Årets resultat (kSEK) | 67 | 142 | 724 |
| Summa eget kapital (kSEK) | 1 257 | 1 495 | 1 540 |
| Summa obeskattade reserver (kSEK) | 350 | 428 | 348 |
| Summa långfristiga skulder (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
| Summa kortfristiga skulder (kSEK) | 58 | 131 | 460 |
| Summa eget kapital och skulder (kSEK) | 1 665 | 2 055 | 2 349 |
VD/Högst Ansvarig
Styrelse/Bolagsmän
Tillsynsbefattningar
A2 Revision i Göteborg AB , Revisor
Verksamhetsbeskrivning
Konsultverksamhet inom fordons och cykel industri samt handel med varor till cykelmarknaden samt fordonsmarknaden.
Huvudbransch SNI
4619 - Provisionshandel med blandat sortiment
Övriga branscher SNI
| 47642 - Specialiserad butikshandel med cyklar |



