Kinnekulle Trafikövningsplats AB
Org.nr: 556861-5859| Nyckeltal | 2024-12 | 2023-12 | 2022-12 |
|---|---|---|---|
| Omsättning (kSEK) | 12 118 | 11 388 | 8 657 |
| Resultat efter finansnetto (kSEK) | 950 | 1 721 | 54 |
| Antal anställda | 6 | 6 | 5 |
| Omsättning/anställd (kSEK) | 2019.7 | 1898.0 | 1731.4 |
| Löner till Styrelse och VD (kSEK) | |||
| Löner till övriga (kSEK) | |||
| Vinstmarginal % | 17.6 | 20.7 | 3.8 |
| Kassalikviditet % | 29.2 | 90.9 | 22.3 |
| Soliditet % | 26.1 | 26.3 | 23.3 |
| Resultaträkning | 2024-12 | 2023-12 | 2022-12 |
|---|---|---|---|
| Intäkter | |||
| Total omsättning (kSEK) | 12 118 | 11 388 | 8 657 |
| Kostnader | |||
| Summa rörelsekostnader (kSEK) | -10 005 | -9 046 | -8 335 |
| Avskrivningar (kSEK) | -1 233 | -1 043 | -801 |
| Rörelseresultat efter avskrivningar (kSEK) | 2 113 | 2 343 | 323 |
| | |||
| Resultat efter finansnetto (kSEK) | 950 | 1 721 | 54 |
| Resultat före skatt (kSEK) | 550 | 2 121 | 53 |
| Skatt (kSEK) | 187 | 732 | -391 |
| Årets resultat (kSEK) | 363 | 1 389 | 444 |
| Balansräkning | 2024-12 | 2023-12 | 2022-12 |
|---|---|---|---|
| Tillgångar | |||
| Summa anläggningstillgångar (kSEK) | 40 379 | 37 557 | 35 181 |
| Summa varulager (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
| Summa omsättningstillgångar (kSEK) | 1 050 | 2 216 | 3 761 |
| Summa tillgångar (kSEK) | 41 429 | 39 773 | 38 942 |
| Eget kapital och skulder | |||
| Aktiekapital (kSEK) | 1 500 | 1 500 | 1 500 |
| Årets resultat (kSEK) | 363 | 1 389 | 444 |
| Summa eget kapital (kSEK) | 10 833 | 10 469 | 9 080 |
| Summa obeskattade reserver (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
| Summa långfristiga skulder (kSEK) | 23 759 | 23 603 | 10 055 |
| Summa kortfristiga skulder (kSEK) | 3 598 | 2 439 | 16 844 |
| Summa eget kapital och skulder (kSEK) | 41 429 | 39 773 | 38 942 |
VD/Högst Ansvarig
Tillsynsbefattningar
Öhrlings PricewaterhouseCoopers AB , Revisor
Verksamhetsbeskrivning
Aktiebolaget ska bedriva trafikutbildning av motortrafikanter, uthyrning av motorbana samt därmed förenlig verksamhet.
Huvudbransch SNI
8553 - Trafikskoleverksamhet



