Stu Transport AB
Org.nr: 556726-4519| Nyckeltal | 2024-06 | 2023-06 | 2022-06 |
|---|---|---|---|
| Omsättning (kSEK) | 486 | 429 | 310 |
| Resultat efter finansnetto (kSEK) | -459 | -204 | 11 |
| Antal anställda | |||
| Omsättning/anställd (kSEK) | 0.0 | 0.0 | 0.0 |
| Löner till Styrelse och VD (kSEK) | |||
| Löner till övriga (kSEK) | |||
| Vinstmarginal % | -93.4 | -47.6 | 3.5 |
| Kassalikviditet % | 1706.7 | 815.4 | 668.9 |
| Soliditet % | 95.2 | 89.6 | 87.3 |
| Resultaträkning | 2024-06 | 2023-06 | 2022-06 |
|---|---|---|---|
| Intäkter | |||
| Total omsättning (kSEK) | 486 | 429 | 310 |
| Kostnader | |||
| Summa rörelsekostnader (kSEK) | -942 | -632 | -298 |
| Avskrivningar (kSEK) | -9 | -36 | -36 |
| Rörelseresultat efter avskrivningar (kSEK) | -456 | -204 | 11 |
| | |||
| Resultat efter finansnetto (kSEK) | -459 | -204 | 11 |
| Resultat före skatt (kSEK) | -460 | -204 | 11 |
| Skatt (kSEK) | -38 | -17 | 2 |
| Årets resultat (kSEK) | -422 | -187 | 9 |
| Balansräkning | 2024-06 | 2023-06 | 2022-06 |
|---|---|---|---|
| Tillgångar | |||
| Summa anläggningstillgångar (kSEK) | 1 550 | 1 521 | 1 541 |
| Summa varulager (kSEK) | 15 | 15 | 15 |
| Summa omsättningstillgångar (kSEK) | 7 371 | 8 422 | 8 885 |
| Summa tillgångar (kSEK) | 8 921 | 9 943 | 10 426 |
| Eget kapital och skulder | |||
| Aktiekapital (kSEK) | 200 | 200 | 200 |
| Årets resultat (kSEK) | -422 | -187 | 9 |
| Summa eget kapital (kSEK) | 8 490 | 8 912 | 9 100 |
| Summa obeskattade reserver (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
| Summa långfristiga skulder (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
| Summa kortfristiga skulder (kSEK) | 431 | 1 031 | 1 326 |
| Summa eget kapital och skulder (kSEK) | 8 921 | 9 943 | 10 426 |
VD/Högst Ansvarig
Verksamhetsbeskrivning
Föremålet för bolagets verksamhet skall bedriva transportverksamhet och därmed förenlig verksamhet.
Huvudbransch SNI
4332 - Byggnadssnickeriarbeten
Övriga branscher SNI
| 4941 - Vägtransport, godstrafik |
| 64993 - Förvaltning av och handel med värdepapper för en begränsad och sluten krets av ägare |
| 8129 - Annan rengöring |



