Bromma AIR Sales AB
Org.nr: 556664-3481| Nyckeltal | 2024-12 | 2023-12 | 2022-12 |
|---|---|---|---|
| Omsättning (kSEK) | 1 236 | 1 | 3 056 |
| Resultat efter finansnetto (kSEK) | -519 | -1 647 | 1 447 |
| Antal anställda | 1 | 1 | 1 |
| Omsättning/anställd (kSEK) | 1236.0 | 1.0 | 3056.0 |
| Löner till Styrelse och VD (kSEK) | 0 | 0 | |
| Löner till övriga (kSEK) | 806 | 734 | 911 |
| Vinstmarginal % | -42.0 | -64600.0 | 47.3 |
| Kassalikviditet % | 326.3 | 255.8 | 481.8 |
| Soliditet % | 69.4 | 60.9 | 79.2 |
| Resultaträkning | 2024-12 | 2023-12 | 2022-12 |
|---|---|---|---|
| Intäkter | |||
| Total omsättning (kSEK) | 1 236 | 1 | 3 056 |
| Kostnader | |||
| Summa rörelsekostnader (kSEK) | -1 779 | -1 651 | -1 842 |
| Avskrivningar (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
| Rörelseresultat efter avskrivningar (kSEK) | -542 | -1 649 | 1 214 |
| | |||
| Resultat efter finansnetto (kSEK) | -519 | -1 647 | 1 447 |
| Resultat före skatt (kSEK) | 2 | 4 | 47 |
| Skatt (kSEK) | 1 | 3 | 11 |
| Årets resultat (kSEK) | 1 | 1 | 36 |
| Balansräkning | 2024-12 | 2023-12 | 2022-12 |
|---|---|---|---|
| Tillgångar | |||
| Summa anläggningstillgångar (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
| Summa varulager (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
| Summa omsättningstillgångar (kSEK) | 2 330 | 2 653 | 2 038 |
| Summa tillgångar (kSEK) | 2 330 | 2 653 | 2 038 |
| Eget kapital och skulder | |||
| Aktiekapital (kSEK) | 1 000 | 1 000 | 1 000 |
| Årets resultat (kSEK) | 1 | 1 | 36 |
| Summa eget kapital (kSEK) | 1 617 | 1 616 | 1 615 |
| Summa obeskattade reserver (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
| Summa långfristiga skulder (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
| Summa kortfristiga skulder (kSEK) | 714 | 1 037 | 423 |
| Summa eget kapital och skulder (kSEK) | 2 330 | 2 653 | 2 038 |
VD/Högst Ansvarig
Tillsynsbefattningar
Grant Thornton Sweden AB , Revisor
Verksamhetsbeskrivning
Bolaget ska bedriva handel, förmedling, uthyrning och förädling av luftfartyg samt därmed förenlig verksamhet.
Huvudbransch SNI
46141 - Provisionshandel med maskiner, industriell utrustning, fartyg och luftfartyg utom kontorsutrustning och datorer



