Repulse AB
Org.nr: 556632-4397| Nyckeltal | 2024-08 | 2023-08 | 2022-08 |
|---|---|---|---|
| Omsättning (kSEK) | 4 499 | 4 537 | 3 601 |
| Resultat efter finansnetto (kSEK) | 141 | 330 | -291 |
| Antal anställda | 5 | 5 | 5 |
| Omsättning/anställd (kSEK) | 899.8 | 907.4 | 720.2 |
| Löner till Styrelse och VD (kSEK) | |||
| Löner till övriga (kSEK) | |||
| Vinstmarginal % | 3.1 | 7.3 | -8.1 |
| Kassalikviditet % | 254.0 | 221.2 | 191.7 |
| Soliditet % | 66.8 | 61.2 | 60.3 |
| Resultaträkning | 2024-08 | 2023-08 | 2022-08 |
|---|---|---|---|
| Intäkter | |||
| Total omsättning (kSEK) | 4 499 | 4 537 | 3 601 |
| Kostnader | |||
| Summa rörelsekostnader (kSEK) | -4 373 | -4 221 | -3 906 |
| Avskrivningar (kSEK) | -5 | -10 | -10 |
| Rörelseresultat efter avskrivningar (kSEK) | 127 | 316 | -305 |
| | |||
| Resultat efter finansnetto (kSEK) | 141 | 330 | -291 |
| Resultat före skatt (kSEK) | 221 | 249 | -56 |
| Skatt (kSEK) | 49 | 53 | 0 |
| Årets resultat (kSEK) | 172 | 196 | -56 |
| Balansräkning | 2024-08 | 2023-08 | 2022-08 |
|---|---|---|---|
| Tillgångar | |||
| Summa anläggningstillgångar (kSEK) | 0 | 5 | 15 |
| Summa varulager (kSEK) | 290 | 313 | 363 |
| Summa omsättningstillgångar (kSEK) | 1 824 | 1 972 | 1 561 |
| Summa tillgångar (kSEK) | 1 824 | 1 977 | 1 576 |
| Eget kapital och skulder | |||
| Aktiekapital (kSEK) | 100 | 100 | 100 |
| Årets resultat (kSEK) | 172 | 196 | -56 |
| Summa eget kapital (kSEK) | 1 219 | 1 147 | 951 |
| Summa obeskattade reserver (kSEK) | 0 | 80 | 0 |
| Summa långfristiga skulder (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
| Summa kortfristiga skulder (kSEK) | 604 | 750 | 625 |
| Summa eget kapital och skulder (kSEK) | 1 824 | 1 977 | 1 576 |
VD/Högst Ansvarig
Tillsynsbefattningar
Verksamhetsbeskrivning
Bolagets verksamhet ska vara utbildning, föreläsningar, samtal, samt metodutveckling inom utbildning och härmed förenlig verksamhet.
Huvudbransch SNI
85594 - Personalutbildning
Övriga branscher SNI
| 856 - Stödverksamhet för utbildningsväsendet |
| 88991 - Öppna sociala insatser för barn och ungdomar med sociala problem |



