Hyper Island Lab AB
Org.nr: 556545-9087
Koncernmoder:
Talent Garden Spa
Dotterbolag:
Nyckeltal | 2023-12 | 2022-12 | 2021-12 |
---|---|---|---|
Omsättning (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
Resultat efter finansnetto (kSEK) | -10 | -9 | -38 |
Antal anställda | |||
Omsättning/anställd (kSEK) | 0.0 | 0.0 | 0.0 |
Löner till Styrelse och VD (kSEK) | |||
Löner till övriga (kSEK) | |||
Vinstmarginal % | 0.0 | 0.0 | 0.0 |
Kassalikviditet % | 97.0 | 100.5 | 105.7 |
Soliditet % | 41.2 | 49.5 | 56.2 |
Resultaträkning | 2023-12 | 2022-12 | 2021-12 |
---|---|---|---|
Intäkter | |||
Total omsättning (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
Kostnader | |||
Summa rörelsekostnader (kSEK) | -11 | -8 | -38 |
Avskrivningar (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
Rörelseresultat efter avskrivningar (kSEK) | -11 | -8 | -38 |
| |||
Resultat efter finansnetto (kSEK) | -10 | -9 | -38 |
Resultat före skatt (kSEK) | -10 | -9 | -38 |
Skatt (kSEK) | 0 | 0 | -8 |
Årets resultat (kSEK) | -10 | -9 | -30 |
Balansräkning | 2023-12 | 2022-12 | 2021-12 |
---|---|---|---|
Tillgångar | |||
Summa anläggningstillgångar (kSEK) | 216 | 216 | 216 |
Summa varulager (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
Summa omsättningstillgångar (kSEK) | 288 | 222 | 186 |
Summa tillgångar (kSEK) | 505 | 438 | 402 |
Eget kapital och skulder | |||
Aktiekapital (kSEK) | 100 | 100 | 100 |
Årets resultat (kSEK) | -10 | -9 | -30 |
Summa eget kapital (kSEK) | 208 | 217 | 226 |
Summa obeskattade reserver (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
Summa långfristiga skulder (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
Summa kortfristiga skulder (kSEK) | 297 | 221 | 176 |
Summa eget kapital och skulder (kSEK) | 505 | 438 | 402 |
VD/Högst Ansvarig
Tillsynsbefattningar
Bdo Mälardalen AB , Revisor
Verksamhetsbeskrivning
Föremålet för bolagets verksamhet skall vara att, direkt eller indirekt genom dotterbolag'/intressebolag, bedriva forskning och utveckling, kommersialisera och driva digitala projekt och skapa innovativa teknologiska lösningar framförallt inom utbildningssektorn samt därmed förenlig verksamhet.
Huvudbransch SNI
68203 - Uthyrning och förvaltning av egna eller arrenderade, andra lokaler