Alba Rederi AB
Org.nr: 556530-8813Nyckeltal | 2023-12 | 2022-12 | 2021-12 |
---|---|---|---|
Omsättning (kSEK) | 56 | 91 | 11 |
Resultat efter finansnetto (kSEK) | -324 | -299 | -234 |
Antal anställda | 0 | ||
Omsättning/anställd (kSEK) | 0.0 | 0.0 | 0.0 |
Löner till Styrelse och VD (kSEK) | |||
Löner till övriga (kSEK) | |||
Vinstmarginal % | -576.8 | -327.5 | -2127.3 |
Kassalikviditet % | 15.8 | 21.2 | 47.9 |
Soliditet % | 83.2 | 89.9 | 95.3 |
Resultaträkning | 2023-12 | 2022-12 | 2021-12 |
---|---|---|---|
Intäkter | |||
Total omsättning (kSEK) | 56 | 91 | 11 |
Kostnader | |||
Summa rörelsekostnader (kSEK) | -381 | -388 | -245 |
Avskrivningar (kSEK) | -50 | -50 | -50 |
Rörelseresultat efter avskrivningar (kSEK) | -325 | -298 | -234 |
| |||
Resultat efter finansnetto (kSEK) | -324 | -299 | -234 |
Resultat före skatt (kSEK) | -324 | -299 | -234 |
Skatt (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
Årets resultat (kSEK) | -324 | -299 | -234 |
Balansräkning | 2023-12 | 2022-12 | 2021-12 |
---|---|---|---|
Tillgångar | |||
Summa anläggningstillgångar (kSEK) | 4 381 | 4 431 | 4 481 |
Summa varulager (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
Summa omsättningstillgångar (kSEK) | 119 | 97 | 103 |
Summa tillgångar (kSEK) | 4 500 | 4 528 | 4 585 |
Eget kapital och skulder | |||
Aktiekapital (kSEK) | 100 | 100 | 100 |
Årets resultat (kSEK) | -324 | -299 | -234 |
Summa eget kapital (kSEK) | 3 746 | 4 070 | 4 369 |
Summa obeskattade reserver (kSEK) | 0 | 0 | 0 |
Summa långfristiga skulder (kSEK) | 1 | 1 | 1 |
Summa kortfristiga skulder (kSEK) | 753 | 458 | 215 |
Summa eget kapital och skulder (kSEK) | 4 500 | 4 528 | 4 585 |
Verksamhetsbeskrivning
Bolaget har till föremål för sin verksamhet att bedriva PR-verksamhet genom restaurering och drift av motorjakten Alba II, bedriva charterverksamhet med motorjakten Alba II samt idka därmed förenlig verksamhet.
Huvudbransch SNI
50102 - Icke reguljär sjötrafik över hav och kust av passagerare
Övriga branscher SNI
7022 - Konsultverksamhet avseende företags organisation |
7721 - Uthyrning och leasing av fritids- och sportutrustning |