Bj Trafik AB
Org.nr: 556359-9835Nyckeltal | 2023-12 | 2022-12 | 2021-12 |
---|---|---|---|
Omsättning (kSEK) | 9 157 | 5 789 | 5 238 |
Resultat efter finansnetto (kSEK) | 1 536 | 549 | 441 |
Antal anställda | 5 | 4 | 4 |
Omsättning/anställd (kSEK) | 1831.4 | 1447.3 | 1309.5 |
Löner till Styrelse och VD (kSEK) | |||
Löner till övriga (kSEK) | |||
Vinstmarginal % | 19.3 | 11.1 | 10.0 |
Kassalikviditet % | 163.8 | 179.7 | 94.2 |
Soliditet % | 40.8 | 45.3 | 39.8 |
Resultaträkning | 2023-12 | 2022-12 | 2021-12 |
---|---|---|---|
Intäkter | |||
Total omsättning (kSEK) | 9 157 | 5 789 | 5 238 |
Kostnader | |||
Summa rörelsekostnader (kSEK) | -7 409 | -5 149 | -5 083 |
Avskrivningar (kSEK) | -1 109 | -876 | -932 |
Rörelseresultat efter avskrivningar (kSEK) | 1 748 | 640 | 156 |
| |||
Resultat efter finansnetto (kSEK) | 1 536 | 549 | 441 |
Resultat före skatt (kSEK) | 1 236 | 440 | 441 |
Skatt (kSEK) | 260 | 91 | 93 |
Årets resultat (kSEK) | 976 | 349 | 348 |
Balansräkning | 2023-12 | 2022-12 | 2021-12 |
---|---|---|---|
Tillgångar | |||
Summa anläggningstillgångar (kSEK) | 7 476 | 4 743 | 5 958 |
Summa varulager (kSEK) | 7 | 18 | 72 |
Summa omsättningstillgångar (kSEK) | 3 569 | 2 545 | 1 238 |
Summa tillgångar (kSEK) | 11 044 | 7 288 | 7 196 |
Eget kapital och skulder | |||
Aktiekapital (kSEK) | 100 | 100 | 100 |
Årets resultat (kSEK) | 976 | 349 | 348 |
Summa eget kapital (kSEK) | 3 542 | 2 566 | 2 217 |
Summa obeskattade reserver (kSEK) | 1 240 | 940 | 830 |
Summa långfristiga skulder (kSEK) | 4 088 | 2 377 | 2 910 |
Summa kortfristiga skulder (kSEK) | 2 174 | 1 406 | 1 238 |
Summa eget kapital och skulder (kSEK) | 11 044 | 7 288 | 7 196 |
VD/Högst Ansvarig
Tillsynsbefattningar
Verksamhetsbeskrivning
Bolaget skall bedriva buss- och taxitrafik, godstransporter, uthyrning av maskiner samt utföra markarbeten med grävmaskin och därmed förenlig verksamhet.
Huvudbransch SNI
4939 - Annan landtransport av passagerare
Övriga branscher SNI
4312 - Mark- och grundarbeten |
7732 - Uthyrning och leasing av bygg- och anläggningsmaskiner |